As vendas de téxtil esborralláronse case un 40% en 2020 polo impacto do coronavirus

A patronal reclama ás Administracións axudas “específicas e urxentes” para un sector que está nunha “situación dramática”

Un escaparate nunha tenda anuncia o inicio das coñecidas como rebaixas de xaneiro, en Madrid (España), a 7  de xaneiro de 2021.  Este xoves comezaron en boa parte do país as coñecidas como rebaixas de xaneiro. A través dun comunicado, organízaa. Eduardo Parra - Europa Press

As vendas de pezas de moda e complementos esborralláronse un 39,8% en 2020 polo impacto que tivo a crise sanitaria do coronavirus no sector, segundo os datos do barómetro da Asociación Empresarial do Comercio Téxtil, Complementos e Pel (Acotex).

En concreto, as vendas en decembro caeron un 32,2% (tenda física + ‘en liña’) en plena campaña de Nadal e inicio das rebaixas, o que permitiu que fosen un pouco mellores respecto ao descenso de máis do 37% rexistrado en outubro e novembro, polo que o sector advirte que continúa nunha “situación dramática”.

A patronal do téxtil lembrou que tras o confinamento decretado polo Goberno para frear a expansión do coronavirus o 15% das tendas non abriron e na actualidade preto do 25% dos establecementos aínda non subiu as persianas ao ver que as vendas destes meses son unha “auténtica catástrofe”.

Acotex subliñou que o comercio da moda continúa con caídas nas vendas e que estas non se recuperan só con descontos. Ademais, sinala que as limitacións de aforamento nas comidas e ceas, o non haber case eventos nin celebracións son motivos que non animan aos consumidores a comprar un vestido, un traxe ou complementos.

Ante esta situación de incerteza e coa forte caída de vendas no sector, a patronal téxtil segue reclamando “medidas urxentes e específicas”. “Non nos valen moratorias nos impostos, taxas, tributos ou nas cotas da Seguridade Social; é necesario a condonación dos mesmos”, reclama Acotex, que pide a exoneración das cotas á Seguridade Social como a outros sectores de ERTEs de forza de maior e a redución do IVE para incentivar o consumo.

Vía: http://www.galiciaconfidencial.com